Ramirent Škoda PAF Alexela G4S Spalding REFLEKS
Peasponsor
Kregor Hermet ja Sander Raieste Balti keti karika võitu tähistamas. Foto: Hendrik Osula

Balti keti karika mängud teenisid Telia Inspiras ja Delfis üle 85 000 vaatamise

04.08.2020

Vaatamata suvele ja puhkuste perioodile janunevad eestlased põnevate spordivõistluste järele, selgub Balti keti korvpalliturniiri vaatajanumbritest. 

Telia Eesti televisiooni ja multimeedia valdkonna peaprodutsent Tõnn Kuuli ütles, et võistlust kanti täispikkuses üle Telia Inspira telekanalis ja see ületas vaatajate arvult kanali kõiki varasemaid spordiülekandeid.

 

„Näiteks 24. juulil toimunud Eesti-Leedu korvpallimängu jälgiti Inspira kanali vahendusel ligemale 25 000 kodus. Kokku ulatus kolm päeva kestnud korvpalliturniiri vaatamiste arv aga 50 000-ni," lausus Kuuli. 

 

Kuuli kinnitusel näitavad need vaatajanumbrid, et põnevad ja koju kätte toodud spordilahingud on väga populaarsed isegi südasuvel. Samuti tõstis Telia peaprodutsent esile spordivõistluste head korraldust ning ladusat koostööd erinevate partnerite vahel.

 

„Kodumaisel spordil ja Eesti sportlastel on olnud seni ning on ka edaspidi Inspira kanalis üks kandvaid rolle ning kindlasti toome põnevat spordisisu oma vaatajateni ka edaspidi,“ lisas Kuuli.

 

Spordiülekannete suur publikumenu teeb rõõmu ka Levirale, kes kandis hoolt ülekannete teostamise eest. „Levira poolt saame kinnitada, et tehniliselt läksid ülekanded korda. Iga võistluse telepildil on oma spetsiifika, aga kuna Levira ülekandetiim on karastunud rahvusvaheliste võistluste, kultuurisündmuste ja muude ürituste edastamisel, siis leiame alati sobiva lahenduse,“ ütles Levira meediateenuste müügijuht Edgar Põhjamets.

 

Lisaks teenis Balti keti karika turniir Delfi TV veebikeskkonna vahendusel 35 000 vaatamist, kokku vaadati Eesti suurimat koroonajärgsest spordisündmust üle 85 000 korra. 

Sulge

Ülekanded